Muscle and Brawn Forums
 

Go Back   Muscle and Brawn Forums > Search Forums
Mark Forums Read
Register Articles Members List Search Today's Posts

Notices

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.16 seconds.
Search: Posts Made By: Dray
Forum: Training Logs Today, 09:48 PM
Replies: 913
Views: 17,708
Posted By Dray
Cheers Jio, Ross, Jim, Dan, Nath. :) ...

Cheers Jio, Ross, Jim, Dan, Nath. :)



Week 2 Day 2 of SED Training - and then there will be cake


Front Squat
120kg/264.6lbs x 1
95kg/209.4lbs x 4
Forum: Training Logs Today, 09:41 PM
Replies: 407
Views: 6,999
Posted By Dray
Lots of good work there, buddy. Those fat bar...

Lots of good work there, buddy. Those fat bar lifts are looking strong!
Forum: Training Logs Today, 07:05 PM
Replies: 326
Views: 6,455
Posted By Dray
"Pretty good" for sure. :) Very good, even. No...

"Pretty good" for sure. :) Very good, even. No way legs won't respond to that kind of work.
Forum: Training Logs Today, 06:46 PM
Replies: 1,577
Views: 29,061
Posted By Dray
Kickass PRs, buddy. And if 130 was easy, there's...

Kickass PRs, buddy. And if 130 was easy, there's no doubt in my mind you'll get 140 real soon.

Candito is obviously a (much!) stronger lifter than me, but yeah, strikes me you might need to work...
Forum: Training Logs Today, 06:44 PM
Replies: 661
Views: 11,644
Posted By Dray
Strong work on all things, especially considering...

Strong work on all things, especially considering you were feeling beat up.

Smart move, hitting the good stuff hard but not ridiculously, and leaving it at that.
Forum: Training Logs Today, 06:42 PM
Replies: 2,157
Views: 38,720
Posted By Dray
Great PRs, Jio. Really damn solid training all...

Great PRs, Jio. Really damn solid training all 'round.
Forum: Training Logs Today, 12:50 AM
Replies: 913
Views: 17,708
Posted By Dray
Cheers, Thomas.

Cheers, Thomas.
Forum: Training Logs Yesterday, 11:30 PM
Replies: 913
Views: 17,708
Posted By Dray
Week 2 Day 1 of SED Training - subject shows no...

Week 2 Day 1 of SED Training - subject shows no signs of mutation thus far...


Squat
150kg/330.7lbs x 1
120kg/264.6lbs x 5,5

Bench
105kg/231.5lbs x 1
85kg/187.4lbs x 9,10
Forum: Training Logs Yesterday, 11:23 PM
Replies: 8,675
Views: 164,347
Posted By Dray
Great squatting, sir. Form looks damn solid too,...

Great squatting, sir. Form looks damn solid too, far as I can tell.


:eek: Yeah, buddy! :rockon:
Forum: Training Logs Yesterday, 07:43 PM
Replies: 198
Views: 5,139
Posted By Dray
Good pressin' there, buddy. 18 reps! And 4 over...

Good pressin' there, buddy. 18 reps! And 4 over last time is great progress.
Forum: Training Logs Yesterday, 10:25 AM
Replies: 198
Views: 5,139
Posted By Dray
Lots of great work in here. 225 push press is a...

Lots of great work in here. 225 push press is a strong lift, especially just "for fun"! - speaking of push presses. :D
Forum: Training Logs Yesterday, 10:18 AM
Replies: 913
Views: 17,708
Posted By Dray
Huh, that does ound like a good path to victory -...

Huh, that does ound like a good path to victory - I'll give it a go, keeping what Mike said in mind as well. Cheers!

And thanks for posting here again, mate. Also yeah, that's one of very few...
Forum: Training Logs Yesterday, 09:29 AM
Replies: 5
Views: 92
Posted By Dray
Welcome, PT. It's a great forum to be part of,...

Welcome, PT. It's a great forum to be part of, most definitely.

Even though I started lifting much later in life, I'm a similar age (turned 40 quite recently). Also opting out of PEDs for life,...
Forum: Training Logs Yesterday, 06:34 AM
Replies: 326
Views: 6,455
Posted By Dray
Hey, this looks like another good log to follow....

Hey, this looks like another good log to follow. Hope that's okay with you, Casey. :)

Doing some great work in here. Oh, and for what it's worth, I also reconsidered all that shrugging, not long...
Forum: Training Logs Yesterday, 04:30 AM
Replies: 127
Views: 3,373
Posted By Dray
So true. Everything from 2 sessions to 6+...

So true. Everything from 2 sessions to 6+ sessions a week can and will work well for someone out there - not to mention all the other factors.

Anyhow, great to hear things are improving, mate....
Forum: Training Logs Yesterday, 02:56 AM
Replies: 49
Views: 777
Posted By Dray
Honestly? I don't know. Probably not. At...

Honestly? I don't know. Probably not.

At least, I'm pretty sure some ab work and some face pulls won't ever do any harm... as long as you're not going endless situps, say.
Forum: Training Logs Yesterday, 01:42 AM
Replies: 200
Views: 3,970
Posted By Dray
Strong lifting there, mate. Hope you don't mind...

Strong lifting there, mate. Hope you don't mind the odd question...


Er, not familiar with these - are they anything at all like trap bar deadlifts, in effect? :dunno2: Reason I ask is, I've...
Forum: Training Logs 03-28-2015, 08:34 PM
Replies: 8,675
Views: 164,347
Posted By Dray
Good bench session, Jim. And yeah, maintaining...

Good bench session, Jim. And yeah, maintaining tightness is so important - I've only begun to realise that myself quite recently.

As for "pathetic", I was kind of that way on Saturday as well! :p...
Forum: Training Logs 03-28-2015, 08:31 PM
Replies: 200
Views: 3,970
Posted By Dray
Hey dlocas, hope you don't mind another guy...

Hey dlocas, hope you don't mind another guy hopping on for the journey here, following your training.

Looks like lots of great lifting going on, and also, I'm planning to compete in a (kinda...
Forum: Training Logs 03-28-2015, 08:22 PM
Replies: 139
Views: 3,125
Posted By Dray
Squats, bench and deads look good there. Great...

Squats, bench and deads look good there. Great stuff.
Forum: Training Logs 03-28-2015, 08:20 PM
Replies: 49
Views: 777
Posted By Dray
Rep goal is a great way to go, IMO. On track for...

Rep goal is a great way to go, IMO. On track for some big gains.
Forum: Training Logs 03-28-2015, 07:49 PM
Replies: 661
Views: 11,644
Posted By Dray
Damn, that is an excellent bench session, Thomas....

Damn, that is an excellent bench session, Thomas. Kickin' ass, mate!
Forum: Training Logs 03-28-2015, 07:47 PM
Replies: 124
Views: 2,620
Posted By Dray
Calories in, reps out! :dunno2: Or something......

Calories in, reps out! :dunno2: Or something... :p

Good session, mate. Looks like your "+" sets are solid, which I gather is pretty much the main indicator of stuff on 5/3/1.
Forum: General Fitness & Health 03-28-2015, 07:39 PM
Replies: 16
Views: 348
Posted By Dray
Ha. Try growing up on Australia then... damn that...

Ha. Try growing up on Australia then... damn that is ingrained here. :y:

I still drink, but not too often, not all that much, and I prefer whisky, as it happens. :)
Forum: Workouts 03-28-2015, 07:35 PM
Replies: 17
Views: 6,840
Posted By Dray
Classic intermediate numbers if ever I saw 'em....

Classic intermediate numbers if ever I saw 'em. Like, smack bang on those marks. :D

Anyhow, I'm only intermediate as well, so of course my advice is what it is - iow, not coming from tons of...
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 10:38 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2015, vBulletin Solutions, Inc.